חברת אל על השיקה שירות חדשני שמאפשר לנו למצוא שותפים לנסיעה משדות התעופה למלון ובחזרה לשדה. זאת במטרה להוזיל עלויות הנסיעה במוניות.
מדובר בפרויקט ראשון מסוגו בעולם התעופה. השירות החדש נותן מענה לאחת התלונות השכיחות של תיירים בנוגע ליוקר הנסיעה מהשדה למלון ובחזרה. כך, לדוגמא, נסיעה משדה התעופה בלונדון למרכז העיר, יכולה לעלות כ 500 שקלים.
נוסעי אל על יכולים להירשם לשירות באמצעות אתר ייעודי. האתר הזה מאפשר למצוא נוסעים נוספים שנוחתים באותו שדה תעופה באותה שעה, וממשיכים ממנו למלון זהה או קרוב, ולהתחלק איתם במונית. גם הנוסעים בחברות תעופה אחרות יכולים להשתמש בו, כי אל על מציעה את השירות ללקוחות כל חברות התעופה.
ההצטרפות לשירות קלה מאוד. נכנסים לאפליקציה בכתובת: https://taxipool.elal.com/intro ומזינים פרטים של מספר הטיסה, התאריך, הכתובת או שם המלון ביעד, כתובת מייל וטלפון. כאשר האפליקציה מוצאת התאמה, כל אחד מהנוסעים מקבל מסרון או מייל עם קישור לחדר צ'אט מאובטח ואנונימי. משלב זה, ולאחר שבוצע החיבור בין שני נוסעים תיאום שאר הפרטים, באמצעות הצ'אט, עובר לידיהם: נקודת המפגש בשדה, הזמנת המונית, חלוקת העלויות ועוד.
אילוסטרציה של האפליקציה על מסכי טלפונים
סמנכ"ל לקוחות ושירות, אמיר רוגובסקי, אומר: "כחלק מהמאמצים שאנו משקיעים בהבנת צרכי לקוחותינו, מצאנו פיתרון יעיל ואיכותי עבור נוסעים רבים, אשר מעבר להוצאה הכספית הגבוהה שנלווית לטיול שלהם, נאלצים להוציא מכיסם מאות שקלים עבור שירותי הסעה משדה התעופה למלון, ולהיפך."
סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ': "שירות זה הוא חלק מתפיסת החדשנות של החברה בה אנחנו משיקים מוצרים דיגיטלים חדשניים ללקוחותינו ומשפרים אותם כל הזמן. המוצר הושק באופי עבודה של סטארט אפ בצורה מהירה וימשיך להתפתח ככל שלקוחותינו ישתמשו בו יותר."